Wakacje, wczasy z psem nad morzem - Rowy Domki

Od kiedy oprócz dzieci mamy również psa, szukaliśmy obiektów akceptujących psy każdej wielkości i rasy. Wczasy nad Bałtykiem  w domkach gdzie można przyjechać z psem to cel naszych wyjazdów. Domki Rowy od kilku sezonów są dla nas, dzieci i psa niezawodnym wyborem na udany urlop.

Nasz beagiel za każdym razem reaguje tak samo entuzjastycznie. W połowie drogi, jaką odbywamy samochodem do tej psiolubnej miejscowości, nasz pies już doskonale wie, że jedzie nad morze. Spędzając czas w „Domki Rowy”, wielokrotnie wybieramy się z naszym pupilem i dzieciakami na psią plażę. Docieramy do niej spacerkiem przez przepiękny, pachnący sosnami las na wydmie. Nasz pies, z racji że jest to rasa myśliwska, czuje się zobligowany do odnalezienia wszystkich tropów leśnej zwierzyny, maluchy nasłuchują wiatru w konarach drzew i ptasich treli.

Rozproszeni urokami spaceru docieramy do jego celu – już czuć morską bryzę i słychać szum fal. W całej miejscowości, a zwłaszcza na plaży czuć zbawiennym dla zdrowia jod. Doszliśmy do plaży dedykowanej dla psów, beagiel szaleje na piasku wyszukując patyki do aportowania, gdy dostrzega wodę – wszyscy wiemy co się stanie, bieg oszczekanie fal, skoro nie reagują strach znika i można zamoczyć łapki i dziecięce stopy. Mam wrażenie że dorosły pies znów jest szczeniakiem. Pobyt na plaży dla psów to również szansa na zintegrowanie się  z psami praktycznie całej Polski. To bardzo dobry czas na dopracowanie dobrych nawyków u naszego pupila, a ja mam szansę poznać innych fanów rasy. A to dopiero początek atrakcji.

Wakacje, wczasy z psem nad morzem - Rowy Domki

Po aktywnym wypoczynku na plaży, ochoczo udajemy się na posiłek. W Rowach większość klimatycznych knajpek akceptuje klientów z psami, w menu znajdziemy coś pysznego dla każdego. Począwszy od lokalnej kuchni tzn. świeże ryby prosto z kutra, po wykwintne dania dla smakoszy kuchni zagranicznych, a nawet wegetariańskich.

Po posiłku wracamy spacerem drogą częściowo zgodną z dawnym szlakiem zwiniętych torów a niedługo z nową nazwą Hanzeatyckiej Trasy Rowerowej, dochodzimy do Domków w Rowach. Późna kolacja przyrządzona w dobrze wyposażonym aneksie kuchennym to dla naszej rodziny i psiaka ostatnie chwile przed snem. Czas spędzony w Rowach to niezapomniane chwile dla nas. Wracam tu chętnie i każdy pobyt wspominam z uśmiechem na twarzy.

Zobacz również

Masz pytania? Skontaktuj się z nami